* Bestellen:
U kunt rustig rond kijken in onze internet winkel, deze wordt dagelijks aangevuld. Wilt u meer informatie over een product, of dit product bestellen, dan kunt u ons mailen of bellen. Mocht u het product aan willen schaffen dan kunt u, na een eventuele keuze van kleur en/of maat te hebben gemaakt, uw bestelling plaatsen. Kostuums zijn altijd zonder eventueel getoonde accessoires, tenzij anders vermeld.
* Bezorgen:
Onze producten kunnen per DHL, Post.nl of DPD bij u bezorgd worden. Feestland is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging in de bezorging. Bestellingen gedaan voor 14.00u worden in principe de volgende werkdag bij u aangeboden. De betalingswijze kan de bezorgtermijn vertragen, zie onder `Betalen`. De verzendkosten bedragen € 4,95. Bij een bestelling boven de € 25,00 is dit gratis.
* Uw bestelling op een ander adres:
Indien u vooraf betaalt kan het factuuradres verschillen van het afleveradres. Postbusnummers kunnen niet worden verwerkt als afleveradres.
* Zelf afhalen:
U kunt uw bestelling ook in ons ophaalpunt afhalen. U kunt dit bij het bestellen aangeven. Betaling vindt in dat geval plaats met Ideal via de website of contant ( geen pin) in het ophaalpunt. Let op de openingstijden van het afhaalpunt! Van maandag tot vrijdag van 13.00 - 17.00 uur. Op zaterdag van 9.00-11.00 uur ( ophalen uitsluitend op afspraak).
* Betalen
Er zijn een aantal mogelijkheden om uw betaling te doen bij Feestland.
Vooraf op rekening of met Ideal of Paypal: Zodra uw betaling voor 14.00 bij ons binnen is zal de bestelling nog diezelfde dag bij ons de deur uit gaan.
Contant: Dit is alleen mogelijk bij afhalen in het ophaalpunt ( geen pinautomaat aanwezig).
* Ruilen & Retourneren:
Al onze producten worden met de grootste zorg verpakt en verzonden. Mocht u niet tevreden zijn met uw bestelling dan kan het artikel worden omgeruild of vervangen voor een ander product. Mocht u toch nog niet tevreden zijn over de artikelen dan kunnen deze in overleg met Feestland retour worden gezonden. Dit dient binnen 14 dagen met begeleidend schrijven met de reden van retour en de aankoop bon worden gedaan. Feestland zal het eventueel reeds door u betaalde bedrag per omgaande aan u terugstorten. Let op: Indien kleding gedragen is kan er geen restitutie van het aankoopbedrag plaats vinden. Ook artikelen waarvan de hygiëne gewaarborgd moeten blijven voor andere klanten kunnen niet retour, zoals pruiken, schmink en ex-rental kostuums. Afgemeten producten zoals stoffen of linten kunnen niet geretourneerd worden. De verzendkosten zijn altijd voor de koper. Retourzendingen die ongefrankeerd worden aangeboden zullen altijd worden geweigerd of de kosten worden verrekend met het retour te ontvangen bedrag.
* Service:
Wij behandelen uw bestelling en vragen met de grootste zorg. Mocht u, ondanks dat, een opmerking en/of klacht hebben dan horen wij dit graag van u. Wij hopen uiteraard zo min mogelijk klachten te ontvangen, maar iedere klacht en/of opmerking kunnen wij gebruiken om de kwaliteit van onze winkel te optimaliseren. U kunt dit sturen naar feestlandklantenservice@gmail.com
* Algemeen:
Door uw bestelling geeft u te kennen dat u met de leverings- en betalingsvoorwaarden akkoord gaat. Als u artikelen ontvangt die u niet heeft besteld, dient u Feestland hiervan op de hoogte te stellen.
Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u een bevestiging van ons via de e-mail toegestuurd. Controleert u de bevestiging op fouten in zowel de bestelling als in het leveringsadres. Bij de producten vindt u een factuur voor uw eigen administratie.
* Privacy:
Uw privacy is gewaarborgd. Uw persoonsgegevens zijn opgenomen in het klantenbestand van Feestland, zodat wij u kunnen informeren over interessante aanbiedingen. Indien u dit niet wenst, kunt u dit laten weten via e-mail feestlandklantenservice@gmail.com of via telefoonnummer 06-38282949. Verder gebruiken wij uw persoonsgegevens voor het uitvoeren van de overeenkomst. U heeft recht op inzage in uw gegevens en verbetering van deze gegevens. Vragen om inzage in uw persoonsgegevens of klachten over privacy kunt u richten aan Feestland, Afdeling Klantenservice, Oostmoersedijk 4, 3243 LE Stad aan t Haringvliet.
* Aansprakelijkheid:
De inhoud van deze site is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. Feestland kan echter geen garanties geven met betrekking tot de aard, juistheid of de inhoud van deze informatie. Feestland is niet aansprakelijk voor eventueel voorkomende fouten of onjuistheden dan wel voor de gevolgen van het gebruik van de betreffende informatie. Feestland is niet aansprakelijk voor enige schade ontstaan met of door gebruik van geleverde producten.
* Prijzen:
Alle prijzen zijn inclusief BTW. Eventuele verzendkosten zijn niet bij de prijs inbegrepen. Alle prijzen zijn onder voorbehoud.
* Vragen & opmerkingen:
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via de e-mail feestlandklantenservice@gmail.com of telefonisch op 06-38282949. Wij stellen iedere reactie op prijs en horen graag uw mening over onze producten en de werkbaarheid met onze website. Wij doen ons best om elke e-mail binnen 24 uur te beantwoorden.